.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از زنـان بانكدار موفق ايراني

مديركل دفتر امور اقتصادي حوزه معاونت برنامه‌ريزي استانداري مازندران گفت: در جشنواره بين‌المللي ايران بانك 2010 كه مهم‌ترين رويداد بانكي كشور در سال جاري خواهد بود زنان بانكدار ايراني موفق، تنديس بلورين دريافت مي‌كنند.

به گزارش روابط عمومي نخستين جشنواره بين‌المللي ايران بانك 2010، حسن اسماعيلي تصريح كرد: در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه از 29 آبان‌ماه تا دوم آذر‌ماه امسال با حضور بانك‌هاي سراسر كشور برگزار مي‌شود زنان بانكدار ايراني موفق، تنديس بلورين دريافت مي‌كنند.
وي بيان داشت: تا چندي پيش، تعداد انگشت شماري از زنان در هيئت مديره بانك‌ها و مراتب بالاي تصميم‌گيري و سياست‌گذاري عرصه‌هاي مالي حضور داشتند، با اين همه چند سالي است كه وضعيت حاكم بر تركيب جنسيتي نقش‌آفرينان صنعت بانكداري دستخوش دگرگوني شده است.
اسماعيلي خاطرنشان كرد: بسياري از كارشناسان بانكي و مالي بر اين اعتقاد هستند كه وارد كردن زنان به مناصب بالاي مديريت بانك‌ها، حركتي هوشمندانه و دورانديشانه است.
وي افزود: زنان در سرتاسر جهان با در اختيار داشتن توانايي، مهارت و تجربه فراوان و ارزشمند، بهترين گزينه براي ايجاد تحول و پيشرفت همه‌جانبه به حساب مي‌آيند.
مدير‌كل دفتر امور اقتصادي مازندران خاطرنشان كرد: تا چند سال قبل، حضور بانوان در صنعت بانكداري به اشتغال زنان در پست‌هاي اجرايي و صف، به ويژه صندوق‌داري يا حسابداري محدود مي‌شد و زنان را به بخش‌هاي مديريتي و ستادي بانك‌ها راهي نبود، اما امروزه وضعيت به طور كامل تغيير يافت است.
وي اضافه كرد: اقتصاددانان و كارشناسان امور بانكي نيز بر اين اعتقادند كه حضور پررنگ‌تر و مستمر بانوان در پست‌هاي عالي و تعيين‌كننده‌هايي چون عضويت در هيئت مديره و يا حتي مديرعاملي بانك‌ها، مي‌تواند بر كيفيت نهايي بانك‌ها در حوزه‌هايي چون مديريت عمليات، مديريت ريسك و استراتژي بيفزايد و تحولات مثبت فراواني را در اين عرصه‌ها به وجود آورد.
وي ادامه داد: در بخش جنبي جشنواره ايران بانك 2010 نيز نشست‌هاي تخصصي با حضور فعالان عرصه بانكداري الكترونيك و مسئولان واحدهاي بانكداري الكترونيكي بانك‌هاي سراسر كشور برگزار مي‌شود كه عمده مباحث آن مربوط به امضاي ديجيتال، Core Banking‌، هماهنگي بانك‌ها در سيستم بانكداري الكترونيكي و چالش‌هاي پيش رو خواهد بود.
علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به پايگاه اينترنتي نخستين جشنواره بين‌المللي ايران بانك 2010 به نشاني www.ntpco.ir مراجعه كنند و يا با دبيرخانه اين جشنواره از طريق پست الكترونيك به نشاني info@NTPCO.IR ارتباط برقرار كنند.
شماره تلفن‌هاي 01512252661 و01512251727 براي پاسخگويي به علاقمندان و شماره 09373466485 براي ارسال پيام كوتاه به روابط عمومي جشنواره در نظر گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.